we make markets. worldwide.

-A +A


Ambiente: breed, diep en veelomvattend aanbod
De komende Ambiente biedt een gigantisch aanbod van handige, leuke, mooie, bijzondere en nieuwe producten.

De komende Ambiente biedt een gigantisch aanbod van handige, leuke, mooie, bijzondere en nieuwe producten voor huishoudelijk gebruik, decoratie en om weg te geven als cadeau. Daarnaast biedt de beurs een uitgebreid programma met lezingen, bijzondere tentoonstellingen en andere activiteiten voor inkoop en inspiratie.

 

Vorig jaar trok Ambiente 4.460 deelnemers en dat geeft aan hoe enorm het aanbod is. Om bezoekers wegwijs te maken is de beurs onderverdeeld in de segmenten Living, Giving en Dining waarbij het laatste segment meer dan 2.100 exposanten zal omvatten. Een goede voorbereiding bij het bezoeken van de beurs is daarom sterk aan te raden.

 

 

Dining

Het segment Dining is met meer dan 2.100 exposanten het grootst en omvat de hallen 1, 3, 4 , 6 en 12. Naast het bekende aanbod is er de nieuwe HoReCa-hal 6.0. Deze zal vanaf 2020 het groeiende product-aanbod voor hotels, restaurants en horecaleveranciers bundelen op één platform. De HoReCa hal is zelfs volgeboekt omdat niet alleen gespecialiseerde exposanten uit de hallen 4.0 en 4.1 hiernaar toe zijn ver-huisd, maar ook omdat dit nieuw gecreëerde segment een groot aantal grote internationale merken aan-trekt. Verschillende toonaangevende bedrijven zijn aan boord, waaronder Mikasa, Montgolfier en Vega.

 

 

Lezingen

Naast het gigantische aanbod zijn er lezingen onder de naam Ambiente Academy in de hallen 9.1 en 11.1. Ideeën voor de inrichting van de winkel, tips over online marketing en algemene en specifieke trends komen hierbij onder meer aan de orde. Dat geldt ook voor het nieuwe subsegment HoReCa (hotels, restaurants, catering) in hal 6.0. Hier staan aanbieders die zich richten op de hospitality en horeca sector, een internationale groeimarkt. Belangrijke bezoekersdoelgroepen hiervoor zijn vertegenwoordigers uit de horeca en hotellerie.

 

 

Jong talent

Messe Frankfurt biedt jonge talenten de kans om zich via beurzen te profileren op een internationaal podium en dat geldt ook voor Ambiente. In hal 4.0 en hal 8.0 zullen daarvan voorbeelden te zien zijn. In de Foyer van 4.0 staat onder de naam Solutions 2020 een selectie van producten die zich onderscheiden in design en praktische details. Ze geven een duurzame oplossing, zijn multifunctioneel en zeer bruikbaar in het huishouden. Praktisch gemak, fraaie vormgeving en ontworpen met een blik op de toekomst gang hierbij veelal hand in hand.

 

  

Living en Giving

De hallen 8 en 9 richten zich met het segment Living op inrichting en decoratie. Diverse stijlen zijn zicht-baar in een veelheid van producten zoals interieurstoffen, meubelen, verlichting en accessoires. Hal 8.0 richt zich met name op het hogere segment en lifestyle. Hal 11.0 omvat aanbieders van Urban Gifts, waarbij de steekwoorden design, trendy, functionaliteit én ecologische voetafdruk al dan niet samengaan. Want cadeautjes geven mag dan heel normaal zijn, er wordt meer en meer gekeken naar zaken als consumentisme, zo merkt de beurorganisatie op. In 11.1 vindt de bezoeker de meer traditionele gifts.



TwitterFacebookInstagramLinkedIn

Toolbar-Navigation