we make markets. worldwide.

-A +A


Paperworld: sterk in digitale wereld

Hoewel veel producten op Paperworld een functioneel karakter hebben, wordt design en uitvoering steeds belangrijker. En liefst moet het product te personaliseren zijn.

Ondanks digitalisering gaat het goed met Paperworld. Mensen hebben de behoefte aan mooi papier, fraaie agenda's en hoogwaardige notitieboekjes, liefst vormgegeven naar eigen smaak en inzicht. Het op pad gaan met een laptop met daarnaast een gepersonaliseerd notitieboek is niet ongewoon. Het kantoor wordt compacter, flexibeler en fleuriger en dat uit zich in de producten; het moet mooi zijn, naast natuurlijk functioneel.

 

Speciale shows. Paperworld toont de trends in een speciale show, te vinden in Hall/Foyer 5.1/6.1. Iedere dag zijn hier rondleidingen waar tekst en uitleg wordt gegeven over de trends. De beurs telt meerdere specifieke shows, zoals bijvoorbeeld Mr. Books & Mrs. Paper, speciaal gericht op boekhandels. Daarnaast specifieke aandacht voor wenskaarten animal sex en het mooi en creatief verpakken van gifts.

Flexibel kantoor. Onder de naam Visionary Office is te zien hoe het moderne kantoor eruit ziet en welke producten daarbij worden gebruikt. Flexibiliteit, toegesneden op de netwerksamenleving en zo geconstrueerd dat de werkprocessen goed en prettig verlopen, zijn belangrijke begrippen. Daarbij zijn relatief simpele producten als papier, schrijfwaren en zoo porn opbergmogelijkheden hiervoor van belang. Maar, nogmaals, in vorm en functie van uitstekende kwaliteit.

Drie beurzen ineen. Ruim 82% van de bezoekers van Paperworld komt van buiten Duitsland op een totaal van 33.558 afgelopen jaar. Tegelijkertijd met Paperworld wordt Creativeworld gehouden. Hier vindt de bezoeker allerlei hobbyproducten. Daarnaast vindt ook Christmasworld plaats, een grote beurs gericht op producten voor het najaar.



TwitterFacebookInstagramLinkedIn

Toolbar-Navigation