we make markets. worldwide.

-A +A


Nieuwe en terugkerende exposanten
Wat kunnen bezoekers bij jou verwachten? Nieuwe en terugkerende exposanten geven antwoord.

Lex en Max staan in de Galleria 0 (tussen hal 8.0 en 9.0) waar All abouts pets wordt gehouden, een nieuw beursonderdeel met producten voor huisdieren. Lex en Max is aanwezig met hondenmanden, hondenkussens en plaids. Directeur Ed de Bever verwacht geen directe verkopen ‘want mensen die in de dierenbenodigdheden zitten, komen niet naar Heimtextil.’ Wel hoopt hij interessante contacten te kunnen leggen, bijvoorbeeld met mensen die collega’s hebben die zich bezig houden met de inkoop van dierenkussens. Want kussens voor mensen en dieren worden meer en meer op elkaar afgestemd en met een ander bedrijf levert De Bever woningtextiel en daarbij zitten ook sierkussens.

Dutch Walltextile Company (DWC) gaat naar Frankfurt om ‘interessante mensen te ontmoeten en ons product internationaal in de markt te zetten’, vertelt mede-eigenaar Boudewijn Vogel. DWC is producent van kwalitatief hoogwaardige textiele wandbekleding en doet alles in eigen beheer.  Daarom kan het custom made leveren, iets wat met name in projecten goed van pas kan komen. DWC is actief op social media en volgt in aanloop naar de beurs een vast stramien: introductie (‘we staan op de beurs’), de voorbereiding, een reminder net voor de beurs en na de beurs een after mail.

Vespo gebruikt Heimtextil om het merk Walra stevig neer te zetten. In januari is de introductie van nieuwe lijnen in bedgoed, badgoed en tafellinnen. Compleet nieuw is het sublabel Walra Originals, kwalitatief hoogwaardig bed- en badgoed dat iets hoger wordt gepositioneerd. ‘Wij staan er voor onze klanten uit Nederland, België en Duitsland’, vertelt Resi Hoeks, brandmanager Walra. ‘Dat zijn retailers, grot en klein. Daar horen ook webshops bij. Want uiteindelijk gaat het om de consument en die maakt dat onderscheid tussen online en offline niet.’



TwitterFacebookInstagramLinkedIn

Toolbar-Navigation