we make markets. worldwide.

-A +A


Vaste deelnemers op Heimtextil
Waarom ga je als exposant naar Heimtextil? Wat denk je daar aan treffen? Vaste deelnemers informeren.

Wicotex gaat dit keer voor de zesde keer naar Heimtextil. ‘Internationaal is het heel interessant’, zegt directrice Chantal van Dam. ‘We ontmoeten daar winkeliers en groothandels. Er komen ook Nederlandse detaillisten en ook voor hen is de beurs interessant. Zij houden zich weinig bezig met internet en moeten het hebben van mond tot mond reclame en daar hoort ook een beursbezoek bij. Wij komen in Frankfurt met eigen designs zoals een weiland met koeien, sloophout en de combinatie van hout en kant. Ook laten we typisch Hollandse designs zien met Delfts blauw en ruitjes op tafellakens.’

Converter en groothandel
Top Raamdecoraties gaat vooral naar Heimtextil vanwege de belangrijke ‘thuismarkt’ Duitsland. Vertegenwoordiger Daan Braspenning: ‘We twijfelden omdat kort daarna de R+T in Stuttgart wordt gehouden en die is voor ons belangrijker. Maar die beurs is slechts om de drie jaar. Daarom gaan toch naar Heimtextil. Daar zien we onze klanten en hopen natuurlijk nieuwe contacten te leggen.’

Voor Van Es (Essenza) is Heimtextil belangrijk, zeker voor de Duitse markt, zegt Jacqueline Stolk, product manger bij Van Es. ‘Onze Duitse collega’s schrijven daar veel orders.’ Voor Nederlanders is de presentatie belangrijk, iets waar Essenza altijd mee opvalt. Stolk: ‘Klanten vinden het mooi en willen vaak net zo’n presentatie voor hun winkel. Dat kunnen wij voor hen regelen.’ Vorig jaar had Essenza de stand ingericht met een museumconcept, compleet met een rondleiding via een audiotour. In 2018 wordt er op voortgeborduurd.



TwitterFacebookInstagramLinkedIn

Toolbar-Navigation