Frequently asked questions

U bent bezoeker:

1.     Ik wil graag een beurs in Frankfurt bezoeken. Waar bestel ik mijn kaarten?

Kaarten voor een beurs in Frankfurt kunt u aan de kassa kopen of vooraf via https://tickets.messefrankfurt.com.

2.     Ik wil online toegangskaarten bestellen maar ik ben mijn wachtwoord/ inlognaam kwijt.

Indien u eerder uw  toegangskaart(en) via de online ticketshop heeft gekocht dan heeft u automatisch per e-mail een inlognaam en wachtwoord ontvangen. De inlognaam is uw e-mailadres. Het wachtwoord kunt u eenvoudig opnieuw aanvragen via de Password Reminder op https://tickets.messefrankfurt.com. Heeft u een ander e-mailadres gebruikt en hier geen toegang meer toe dan kunt u telefonisch een nieuw wachtwoord aanvragen via +49 697575 5000.

3.     Ik wil voor mijn bedrijf meerdere kaarten online bestellen. Kan ik meerdere kaarten op één naam registreren?

Wij adviseren bezoekers aan om een toegangskaart op eigen naam te registreren. Dit om eventuele ongemakken bij controle te voorkomen. Daarnaast kunt u alleen met een gepersonaliseerde toegangskaart gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in Frankfurt.

4.     Waar kan ik mijn auto parkeren?

Volg de borden „Messe” (Ursinusstrasse voor uw GPS) en u wordt automatisch naar het Messeparkhaus Rebstock geleid. Pendelbussen rijden gratis naar de ingang. Houdt rekening met de milieuzone wanneer u de binnenstad bezoekt. De kosten voor het parkeren op Rebstock zijn € 11 per dag.

5.     Is de beurs toegankelijk voor bezoekers met een handicap?

Ja. Messe Frankfurt heeft veel extra faciliteiten voor bezoekers met een handicap. Zo zijn er op het gehele beursterrein invalide parkeerplaatsen, kunt u een rolstoel of scooter lenen en kunt u gebruik maken van de speciale toiletten. Voor vragen over de speciale voorzieningen kunt u met onze hotline contact opnemen via +49 69 75 75-69 99.

6.     Heb ik op het beursterrein toegang tot Internet?

W-LAN-Service staat op het hele beursterrein gratis tot uw beschikking.

U bent (potentieel) exposant:

1.     Ik wil deelnemen aan één van de beurzen van Messe Frankfurt deelnemen. Hoe werkt dit?

Voor vragen over de beurzen en en een eventuele deelname kunt u contact opnemen met het salesteam van Messe Frankfurt Vertegenwoordiging Nederland 070-2629073.

2.     Ik heb mij aangemeld als exposant, wanneer kan ik een standaanbieding verwachten?

Na ontvangst van uw aanmelding als exposant ontvangt u een ontvangstbevestiging van het beursteam. De halplanning van een vakbeurs is een nauwkeurig en ingewikkelde taak. Om elke exposant zo goed mogelijk van dienst te zijn kan het enige tijd duren voor u een standaanbieding toegestuurd krijgt. Hebt u vragen over de planning dan kunt u contact opnemen met het salesteam van Messe Frankfurt Vertegenwoordiging Nederland via 070-2629073.

3.     Ik wil gebruik maken van standbouw tijdens de vakbeurs. Waar kan ik dit bestellen?

Heeft u vragen over standbouw dan kunt u contact opnemen met het salesteam van Messe Frankfurt Vertegenwoordiging Nederland via 070-2629073. U kunt ook de website van Fairconstruction bezoeken via http://www.fairconstruction.com/

4.     Waar kan ik mijn auto parkeren?

Wanneer u tijdens de beurs uw auto op het beursterrein wilt parkeren dient u via Easy Order uw parkeerkaart te bestellen. Op basis van beschikbaarheid krijgt u dan een parkeerplaats toegewezen die het dichtst bij de hal ligt waar u exposeert. U kunt via Easy Order ook een parkeerkaart voor Messeparkhaus Rebstock aanvragen. Volg de borden „Messe” (Ursinusstrasse voor uw GPS) en u wordt automatisch naar Rebstock geleid. Pendelbussen rijden gratis naar de ingang. Houdt rekening met de milieuzone wanneer u de binnenstad bezoekt.